İlaç İçince Fenalaştı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
İlaç İçince Fenalaştı
Aksaray’da çok sayıda ilaç içen bir kişi hastanelik oldu. Olay Şifahane mahallesinde meydana geldi.

Henüz belirlenememen bir nedenle evde bulunan ilaçlardan çok sayıda içen 42 yaşındaki Fatma S. bir süre sonra fenalaştı. Fenalaşan kadının durumunu fark eden yakınlarının 112 ekiplerine haber vermesi üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerince ilk müdahalesi yapılan kadın Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Kadının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken polis olayla ilgili inceleme başlattı. (Haber: Cumali Dağ)

Anahtar Kelimeler:
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 1
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
30 Yılda Yapılamayacak Restorasyon Çalışmaları  5 Yılda Tamamlandı Önceki Haber

30 Yılda Yapılamayacak Restorasyon Çalış...

İş Kazası: 1 Yaralı Sonraki Haber

İş Kazası: 1 Yaralı

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar