Aksaray
DOLAR31.9682
EURO35.0861
ALTIN2417.2

MEPAŞ Müşteri Hizmetleri Yetkililerine “İşaret Dili Eğitimi” Projesini Hayata Geçirdi

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
MEPAŞ Müşteri Hizmetleri Yetkililerine “İşaret Dili Eğitimi” Projesini Hayata Geçirdi
Engellilerin yaşam kalitesini yükseltmeye ve onları anlamaya yönelik çeşitli projelere öncülük eden MEPAŞ; işitme engelli bireylerin müşteri hizmetleri merkezlerinden yaptıkları işlemleri kolaylaştırmak ve oluşabilecek iletişim sorunlarını ortadan kaldırmak amacıyla Müşteri Hizmetleri Merkezlerinde görevli personellere işaret dili eğitimi aldırdı.

MEPAŞ Müşteri Hizmetleri Merkezinde görev alan 19 personel,60 saat süren işaret dili eğitimi programı sonunda katılım belgesi almaya hak kazandı. Eğitim alan personeller; “Onlarla konuşmak bizi çok heyecanlandırıyor, işitme engelli müşterilerimizi anlayarak bire bir işaret diliyle iletişim kurmak taleplerinin daha hızlı çözülmesine katkı sağlıyor ”dediler. MEPAŞ Müşteri Hizmetleri ve Operasyonlar Direktörü Fatih YETİMOĞLU ise; “MEPAŞ’ın faaliyet gösterdiği 6 ildeki personellerimizin işaret dili eğitimi almasını sağlayarak işitme engelli müşterilerimizi doğru bir şekilde anlayıp , talepleri doğrultusunda hızlıca çözüm üreterek müşteri memnuniyetini sağlamak projemizin asıl amacıdır.” dedi. (Basın bülteni)

Anahtar Kelimeler:
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Jandarma Trafikte Alkol Denetimi YaptıÖnceki Haber

Jandarma Trafikte Alkol Denetimi Yaptı

AK Parti’nin “Yüz Yüze 100 Gün” Programı Tüm Hızıyla Devam EdiyorSonraki Haber

AK Parti’nin “Yüz Yüze 100 Gün” Programı...

Yorum Yazın

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar