İçtiği İlaçtan Zehirlendi

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
İçtiği İlaçtan Zehirlendi
Aksaray’da içtiği ilaçlardan zehirlenen bir kişi hastanelik oldu. Olay Cumhuriyet mahallesinde meydana geldi.

Yanlışlıkla içtiği ilaçlardan zehirlenen 28 yaşındaki Mahmut B. bir süre sonra fenalaştı. Fenalaşan kişiyi gören yakınlarının 112 ekiplerine haber vermesi üzerine Mahmut B. sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalenin ardından Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Mahmut B.’nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Polis olayla ilgili inceleme başlattı. (Haber: Cumali Dağ)

Anahtar Kelimeler:
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Çıkan Kavgada Yaralandı Önceki Haber

Çıkan Kavgada Yaralandı

Yılın Son Ayında 809 Konut Satışı Yapıldı Sonraki Haber

Yılın Son Ayında 809 Konut Satışı Yapıld...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar