Bugun...


Ne Tedbir Ne de Mesafe Bıraktılar
Koronavirüs tedbirleri kapsamında sınırlı olarak başlayan yüz yüze eğitimde sorunlar çözülürken özellikle okul öncesi eğitim ve ilkokul 1’inci sınıfa giden öğrencileri almak için bekleyen veliler tüm tedbir çalışmasını yerle bir etti.

Ne Tedbir Ne de Mesafe Bıraktılar
+ -

Mart ayı ortasından beri hayatımızı olumsuz etkileyen koronavirüs salgını ile mücadelemiz devam ederken tedbirler salgını bir noktada tutuyor ve bir çok dünya ülkesinin yaşadığı felaketi yaşamamıza engel oluyor. Kontrollü normal döneminin devam etmesi ve ikinci dalga endişelerine rağmen eğitim ve öğretimde de normale dönüş ağır şekilde olsa da başladı. Geçtiğimiz ay içerisinde okul öncesi eğitim ve birinci sınıflar belli günler için eğitime başlarken bu hafta başı itibariyle de ilkokulların tüm sınıfları ortaokul son sınıflar ve lise son sınıflarda da yüz yüze eğitim kontrollü olarak başladı. Okullarda yaşanan hareketlilik özellikle ilkokullar için yeni bir sıkıntıyı da ortaya çıkarttı. Özellikle okul içerisinde tüm önlemlerin alınmasına rağmen okul öncesi eğitim (Ana sınıfı) ve ilkokul birinci sınıfa giden öğrencileri okullardan almak için bahçe dışında bekleyen veliler hiçbir kuralı tanımadı. Sosyal mesafe başta olmak üzere temas kurallarını da hiçe sayan veliler duruma tepki göstererek diğer öğrencilerin okul öncesi ve birinci sınıflardan önce çıkartıldıklarını ve bu yüzden yığılma olduğunu belirterek çocukların daha erken salınması gerektiğini ancak bu hafta itibariyle en son olarak okul öncesi ve ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin bırakılması nedeniyle bu kalabalığın yaşandığını söylediler. Duruma tepki gösteren başka veliler ise okul önlerinde dakikalarca sohbet edip sarılıp kucaklaşan kişilerin çocukların okul giriş çıkışlarına da mani olduklarını ve okul kapısında bekletilmemesi gerektiğini söylediler. (Özel Haber)




Bu haber 3466 defa okunmuştur.

YORUMLAR

Henüz Yorum Eklenmemiştir.Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.

YORUM YAZ



İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER HABERLER
ÇOK OKUNAN HABERLER
YUKARI